הזמר הערבי שריגש את מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל

תוך כדי הנסיעה אמרתי לרב משה שישים דיסק שיש לי ברכב 8 שנים אך ורק שאם אזכה להסיע את מרן, אשמיע לו. התעקשתי שישמיע והוא השמיע והרב, הרב נהנה כל כך זה היה עבדל וואב
עמית דניאל 1 Comment on הזמר הערבי שריגש את מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל

בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, מדי יום בתקופת "בין המצרים" עולה לשידור ומספר סיפורים שחזה במו עיניו בביתם של גדולי ישראל • היום שוחח חסידים על מרן הגר"ע יוסף זצ"ל וסיפר על סיפור שארע עמו

תוך כדי הנסיעה אמרתי לרב משה שישים דיסק שיש לי ברכב 8 שנים אך ורק שאם אזכה להסיע את מרן, אשמיע לו. התעקשתי שישמיע והוא השמיע והרב, הרב נהנה כל כך זה היה עבדל וואב
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, מדי יום בתקופת "בין המצרים" עולה לשידור הרב מרדכי חסידים, מי ששימש בקודש הרבה מגדולי ישראל, ומספר סיפורים שחזה במו עיניו בביתם של גדולי ישראל.

היום, לבקשת טוקר, שוחח חסידים על מרן הגר"ע יוסף זצ"ל וסיפר על סיפור שארע עמו.

"ערב אחד" פתח חסידים "התקיימה ישיבה אצל מרן זצ"ל בעניין מפלגת ש"ס. היו שם חברי המועצת שליט"א, אריה דרעי ואלי ישי. הדיונים היו סוערים ועסקו בעניין מסוים. בשלב כלשהו, תוך כדי הדיון, קם מרן ופנה ללמוד.

ניגשתי לרב אומר חסידים, ושאלתי אותו מה קרה? אמר לי אני רוצה ללמוד. ניגש אליו הרב משה ושאל אותו אם הוא רוצה לצאת לבר מצווה של אחד מבני המשפחה, הרב אמר שכן ואמרו לי להכין את הרכב שלי שניסע בו. התרגשתי והגעתי עם הרכב לכניסה הרב נכנס ורבי משה רצה לנהוג. נתתי לו.

תוך כדי הנסיעה אמרתי לרב משה שישים דיסק שיש לי ברכב 8 שנים אך ורק שאם אזכה להסיע את מרן, אשמיע לו. התעקשתי שישמיע והוא השמיע והרב, הרב נהנה כל כך זה היה עבדל וואב. כשמשה ראה את הרב כך אמר לי 'אתה לא יודע כמה הנאה גרמת לרב. אתה לא יודע מה עשית לו'.

הגענו לבר מצווה ולאחר זמן קצר הרב יצא ונכנסנו לרכב. אני ישבתי במושב שלפני הרב ופתאום אני מרגיש טפיחה על הגב. הבטתי לאחור ואני רואה שהרב מבקש 'שים את הדיסק. גרמת לי להנאה'. תראו כמה כח יש למוסיקה" חותם חסידים בהתרגשות.



1 תגובות

מיין תגובות